“Ona” – film o kraju čovjeka

You may also like...

3 Responses

  1. komentator says:

    Ako ćemo ostati u konspiratološkom/konspiratologijskom tonu, negdje nakon prve polovice filma, vidimo našeg junaka Theodorea kako sjedi, pomalo tužan, negdje ispod velikog plazma zaslona, a na zaslonu veliku sovu koja ga simbolički grabi.

    Ono što mi je uvijek bilo čudno u konspiratološkim krugovima je netočna interpretacija da je sova zapravo Moloh; ne znam odakle ljudima ta dezinformacija. Sova zapravo predstavlja Izidu ili barem njezine oči i zatim neke slične božice novijeg datuma koje su vrlo slična stvar, npr. Minerva.

    • Komentator says:

      Namjerna ili slučajna? 🙂
      Je li to do redatelja bilo ili do nekog “kreativnog” producenta?

      Što se tiče ovo drugog, znate li Vi možda zašto se Moloh interpretira kao sova tako često i tako pogrešno? Vjerojatno je logika obrnuta, ne interpretira se Moloh kao sova nego sova kao Moloh zbog onih priča oko BG-a i navodnih žrtvovanja, pa se dobro uklopilo nekome i tako je zaživjelo. To bi bio “educated guess”.

      “The owls are not what they seem.”

      One su množina, oči Izidine. Nešto kao “leteće kamere” prije kamera.
      Koncept “letećih kamera” je postojao prije samih kamera kakve poznajemo danas. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *